• OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5002,03%5 484,77
  • DOW 301,23%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2251,58%35 593,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,46
  • OMX Baltic0,45%299,68
  • OMX Riga−0,23%863,51
  • OMX Tallinn0,07%1 954,76
  • OMX Vilnius0,7%1 165,75
  • S&P 5002,03%5 484,77
  • DOW 301,23%40 093,4
  • Nasdaq 2,74%17 166,04
  • FTSE 1000,05%8 407,44
  • Nikkei 2251,58%35 593,07
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,46
  • 09.11.15, 11:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liksutov pigistab moskvalastelt järjest rohkem raha välja

Veel paar aastat tagasi Äripäeva rikaste TOPi esikümnesse kuulunud Maksim Liksutov on nüüd Moskva aselinnapea, kelle ebapopulaarsed otsused toovad protestijaid tänavale.
Maksim Liksutov
  • Maksim Liksutov
  • Foto: Erik Prozes
Aselinnapea Liksutovi haldusalasse kuulub liiklus ning viimasel ajal on meedias palju tähelepanu saanud Moskva parkimistariifide tõstmine ja tasulise parkimisala laiendamine.
Vaatamata sellele, et 6. oktoobril tuli Moskva tänavale umbes 1500 protestijat, kes on tasulise parkimisala laiendamise vastu, lisati 10. oktoobrist Moskva tasulise parkimise alasse veel 95 tänavat. Lisaks on Liksutov rääkinud plaanist hakata parkimise eest raha kasseerima ka kõigi äri- ja kaubanduskeskuste juures ning elamukomplekside hoovides. Protestijate sõnul pole need abinõud kuidagi seotud tipptunni ummikutega – tegemist on fiskaalmeetmega koguda linnakassasse rohkem raha.
2012. aastal aselinnapeaks asudes rääkis Liksutov transpordireformist, mida ta laialt reklaamis. See sisaldas paljut, alates parkimistasude ülevaatamisest kuni liiklusummikute kõrvaldamiseni. Ometi pole Moskvas ummikute koha pealt midagi muutunud, nendib Venemaa ärileht Vzgljad.
Väljaanne kirjutab, et nüüd pöördus Moskva linnavalitsus riikliku autoinspektsiooni poole tihendada väiksematel tänavatel parkimiskohti – 2,5 meetri pealt 2,25 meetrile. Linnaisad selgitavad oma kirjas, et parkimiskoha 25 sentimeetri võrra koomale tõmbamine annab mõnel pool võimaluse parkida rohkem sõidukeid, aga mõnel pool laiendada kõnniteed või luua rattarada.
2014. aastal juba kärpis Moskva parkimiskohtade ruumi, siis näpistati pikkusest – 7,5 meetrilt 6,5 meetrile.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele